You are currently viewing עבודות ביוב וניקוז

עבודות ביוב וניקוז

הקמת תשתיות ביוב וניקוז עירוניים היוותה ומהווה חלק נכבד מפעילות חברת א.מ.צ. שמש (1990) בע"מ. החברה חופרת ומתקינה קווי ביוב וניקוז לרווחת התושבים הן בשכונות קיימות – לרבות פתיחת מדרכות וכבישים קיימים וסגירתם באופן מסודר, והן במסגרת מכרזי המדינה להקמת שכונות חדשות לחלוטין בערים השונות. לחברה מהנדסים ואנשי מקצוע בתחום עבודות הביוב והניקוז וכן ציוד רב התואם את אופי העבודות בכל מקום ומקום. החברה הינה בעלת סיווג בתחום זה של "ב-400".

איזה עבודות ביוב אנחנו מבצעים?

רובנו לא מקדישים מן הסתם מחשבות רבות לביוב, אבל כשמתעמקים מעט בתחום מבינים שזהו אחד הפיתוחים היותר משמעותיים של המין האנושי, וכי לרשת הביוב ישנה תרומה עצומה לאיכות החיים של כולנו. בהתאם לכף, מבוצעות עבודות רבות הקשורות להנחת קווי ביוב חדשים, תיקון קווים תקולים והחלפת צינורות שהתיישנו – ואת כולן יש להפקיד אך ורק בידי קבלני ביוב מנוסים ומיומנים.

הקודם
הבא

תכנון החלפת צינור ביוב ראשי  

השלב החשוב ביותר של החלפת צינורות ביוב ראשיים – לרוב עקב התיישנות ואי עמידה בעומסים עכשוויים – הוא התכנון: מצד אחד נרצה צינור שימלא את תפקידו החשוב במשך שנים רבות מאוד, ומצד שני השאיפה היא תמיד להשלים את הפרויקט במינימום הוצאות.

סיבה טובה נוספת להקדיש תשומת לב רבה לתכנון החלפת קו ביוב היא השאיפה לצמצם את פרק הזמן של העבודות, ואת ההפרעה לציבור. המפתח להחלפה יעילה ומקצועית במיוחד של קווי ביוב הוא ניסיון.

השלבים השונים של החלפת קו ביוב

השלב הראשון של החלפת קו ביוב הוא פתיחת המדרכה, הכביש או שטח האדמה שמתחתם עוברת הצנרת. יש לבצע שלב זה בזהירות מירבית על-מנת לא לפגוע בתשתיות חיוניות. השלב השני הוא נטרול כל הגורמים שעלולים לגרום נזק תוך כדי ההחלפה, ולאחר מכן ניתן לפרק את הצינורות שכבר לא נדרשים ולהניח במקומם את אלה החדשים. השלב האחרון של החלפת קו הביוב הוא סגירת השטח והשבת המצב לקדמותו. גם את הסגירה יש לבצע באופן מוקפד במיוחד.

באילו כלים משתמשים קבלני ביוב מקצועיים?

עבודות ביוב מחייבות גם שימוש בכלים ייעודיים איכותיים. במקרים שבהם יש לבצע ניקוז מים על-מנת למנוע שקיעת צינורות ביוב יובאו לאתר העבודות משאבות מתאימות או ביובית. כשנדרשת חפירת תעלה, למשל לצורך החלפת צינור ביוב ראשי, הפתרון הוא מחפר או מחפרון, כלומר באגר או שופל.

למידע נוסף וקבלת ייעוץ מקצועי בנוגע לכל סוגי עבודות הביוב, צרו איתנו קשר.

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם: