You are currently viewing מה חשוב שיהיה בכל רכב לעבודות עפר?

מה חשוב שיהיה בכל רכב לעבודות עפר?

בישראל, כמו בכל מדינה מפותחת, מתבצעים מדי יום פרויקטים בתחום התשתיות בקנה מידה נרחב. בפרט נדרשות עבודות עפר, כלומר עבודות שבמסגרתן מועברת כמות גדולה של אדמה ואפילו סלעים ממקום אחד למקום אחר – בעיקר כדי לפנות שטח לטובת סלילת כביש, הנחת מסילה לרכבת, חפירה של תעלות ועוד.

בכל עבודות העפר, גם כשהן מתפרשות על שטח גדול וגם כשהן מתקיימות בשטח מצומצם יחסית, לוקחים חלק מגוון רחב של כלי רכב ייעודיים – מחפרונים, מחפרים, דחפורים, מגרדות, משאיות ועוד. לרוב יגיעו לאתר גם רכבים מסחריים שונים כדי לספק את המעטפת הלוגיסטית והתכנונית, וחשוב מאוד שהם יהיו מאובזרים היטב, עם כל הציוד הדרוש להשלמת העבודה בדיוק לפי התוכניות ובפרק זמן קצר ככל האפשר.

 

הדרך היעילה ביותר לאבזר רכב היא באמצעות פתרון מודולרי. דגש נוסף הוא עמידות ועוד מרכיב הכרחי הוא ניצול יעיל של שטח הרכב.

החשיבות הרבה של המודולריות

פתרונות זיווד רכבים חייבים קודם כל להיות מודולריים. באופן כללי אנחנו נמצאים בתקופה שבה גמישות היא ערך קריטי להצלחת עסקים בכל תחומי הפעילות. הצרכים משתנים, ובקצב מהיר מאוד, ובנוסף כדי להוציא לפועל תוכניות שונות, ובמיוחד כאלה מורכבות כמו בעבודות עפר, נדרש דיוק מרבי – ולכן התאמה מושלמת של אופן ההתנהלות של החברה המבצעת.

 

בהתאם יש גם שינויים רבים מבחינת הציוד שחשוב שיהיה באתר העבודות, ולכן אבזור כלי רכב של חברת תשתיות חייב להיות מודולרי ככל האפשר.

ניצול מיטבי של השטח

כדי לספק מענה לכל צורך שמתפתח תוך כדי עבודות העפר, נדרש כאמור ציוד מגוון. בנוסף, בדרך כלל מדובר בכמות גדולה של פריטים ולכן כדאי להשתמש במערכת שהיא גם מודולרית וגם יעילה מאוד מבחינת ניצול השטח ברכב.

 

בין האפשרויות של הרכיבים שמייצרים פתרונות זיווד לרכב באופן היעיל: שידות בגדלים שונים, מגירות נשלפות, מדפים גם כן במבחר רחב של מידות, ועוד. גם החלוקה הפנימית של המגירות לתאים שונים צריכה להיות מדויקת כדי שניצול החלל ברכב שלוקח חלק בעבודות העפר יהיה אופטימלי.

עמידות לטווח ארוך

איכות הכרחית נוספת של מוצרים המשמשים לזיווד רכבים לעבודות עפר היא עמידות. השימוש בכלי רכב אלה מתאפיין במרבית המקרים באינטנסיביות רבה, ובנוסף העבודה מתבצעת בתנאי שטח שעשויים להיות מאתגרים. בהתאם פתרונות האחסון של כל הציוד הדרוש לעבודה, מעבר למודולריות וליעילות, צריכים להיות מיוצרים מחומרי גלם מובחרים שיבטיחו עמידות לטווח ארוך בכל מצב.

 

רשימת הדרישות הארוכה מחייבת מקצועיות. מי שתספק מענה מקצועי ותאפשר לבצע עבודות עפר בלי מגבלות או תקלות מיותרות היא חברה שצברה ניסיון רחב היקף בזיווד רכבים ובהתאמת פתרונות לצרכים ספציפיים. חברה כזו היא חוליה חשובה בשרשרת שבסופה יושלמו עבודות העפר הדרושות באופן מיטבי, ותנאי נוסף לכך הוא שכל המגירות, המדפים ושאר המרכיבים יהיו כאלה שעברו בקרת איכות קפדנית.