You are currently viewing כמה עולה לפנות פסולת עם מנוף?

כמה עולה לפנות פסולת עם מנוף?

רגע לפני ששואלים כמה עולה לפנות פסולת עם מנוף, האם ביררתם את מיקום היעד עבור פינוי הפסולת? על פי החוק, יש להשליך את הפסולת למקומות ייעודיים לכך בלבד. כל השלכה של פסולת לאתרים שאינם מיועדים לכך, עשויה להוביל לענישה חמורה, קנסות כספיים ועוד.

אז, לפני שתזמינו פינוי פסולת ע"י מנוף, בדקו שאתם מזמינים את השירות מגורמים הפועלים ע"פ החוק. בישראל, פועלים כ-38 אתרי הטמנת פסולת בניין מוסדרים. הנה כמה מאתרי הפסולת הייעודיים בחוק:

  • אתרי הטמנת פסולת במחוז צפון:
    • אתר "טורעאן" הממוקם בצומת גולני.
    • אתר "פ.צ מחצבות" הממוקם בגוש חלב.
    • אתר "תל בזק" הממוקם בתל תאומים.
  • אתרי הטמנת פסולת במחוז מרכז ודרום:
    • אתר "נען" הממוקם בקיבוץ נען.
    • אתר "דודאים" הממוקם על כביש 25 בסמוך לצומת אשל.
    • אתר "נימרה" הממוקם בחבל אילות ליד היישוב "באר אורה".

למה לא להמתין לעירייה שתפנה את הפסולת?

אם אתם זקוקים לפינוי פסולת ע"י מנוף, בטוח שאלתם את עצמכם מה תפקיד העירייה בתהליך הזה. האם צריך לברר מחירים במחירון מנופים? האם צריך להמתין לעירייה? ובכן, תפקיד העירייה הוא אכן לפנות פסולת אשר מצטברת ברחובות עיר מגורכם, אבל תפקידה הוא לפנות אך ורק פסולת מסוגים מסוימים. בכל מה שקשור לפרויקטים של בנייה, האחריות לפנות את הפסולת היא על הכתפיים של הקבלן ברוב המקרים.

למה להזמין פינוי פסולת עם מנוף?

בשורה התחתונה, דחיית פינוי פסולת במנוף מהווה לא רק עבירה אשר יכולה לגרור קנס כספי, אלא מהווה גם עבירה שיכולה לסכן חיים. זאת, משום שאי פינוי פסולת בנייה ברחוב עשוי לגרום לאנשים למעוד, להיפצע וכולי. אגב, ככה גם רלוונטי לגבי גזם וסוגים אחרים של פסולת אשר נחשבת כבדה, מזהמת או מסוכנת לאדם ולסביבה. רגע לפני שאתם בודקים עלויות, דעו כי לדאבוננו, ישנם גם גורמים לא חוקיים אשר פועלים בתחום זה של פינוי פסולת. נרחיב לגבי זה, המשיכו לקרוא.

ממי להזמין פינוי פסולת וממה להיזהר?

בשנים האחרונות יותר ויותר גורמים לא חוקיים החלו לעסוק בתחום של פינוי פסולת, כאשר מטרתם העיקרית היא לפנות את הפסולת לאתרי הטמנה לא חוקיים. כאשר הם עושים זאת, הם מרוויחים כפול – מהלקוחות שלהם (אתם) וגם מהמדינה – שאינם משלמים לה מיסים ולא אגרת הטמנה. במילים הכי פשוטות שיש לנו, הדבר האחרון שתרצו זה להזמין כל מיני גורמים אפורים עבור פינוי פסולת עם מנוף. בדקו כעת עלויות במחירון המנופים של מנופים בישראל, וכן ודאו שאתם מזמינים חברה בע"מ חוקית וכשרה לפינוי הפסולת. זו ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם כנראה. מעבר לכך, כדאי לערוך השוואת מחירים לפינוי פסולת עם מנוף. בהצלחה!