You are currently viewing החשיבות של בדיקת גז ראדון מהקרקע

החשיבות של בדיקת גז ראדון מהקרקע

לאורך השנים עם ההתפתחות של המדע נחשפנו כולנו לעוד ועוד אלמנטים שיכולים להשפיע לרעה על הבריאות של כולנו. אמנם את הראדון מצאו בסוף המאה השמונה עשרה אבל את המשמעויות מרחיקות הלכת של החומר על הבריאות האנושית, אלו דברים שהתגלו רק כעבור תקופת זמן ארוכה. היום אנחנו יודעים כבר שראדון הוא גז אציל שנוצר כתוצאה מהתפרקות של חומרים כמו מלט ואחרים. גז ראדון למעשה נוצר מחומרים ראדיואקטיביים כך שבכמות קטנה לא מדובר על מה שעלול להוות בעיה אמיתית אבל, במקומות לא מאווררים מדובר על חומר שעלול ממש להזיק לריאות מה שיכול להיות קריטי במקרה של ילדים ושל אנשים מבוגרים.

למה חשוב לברר מה המצב

בדיקת גז ראדון מהקרקע היא בשל שני דברים חשובים:

  1. גז ראדון עלול לצאת גם כתוצאה מהתפוררות של חומרים בקרקע ולא רק בגלל מלט. אמנם אנחנו מדברים על כמויות קטנות בדרך כלל אבל לעיתים אין לדעת.
  2. אם אנחנו מדברים על בניה חדשה במקום בו הייתה בניה ישנה חשוב מאוד לבצע בדיקה יסודית שכן אנחנו יודעים כבר שבעבר לא הקפידו על מה שהיום אנחנו חייבים להקפיד.

בריאות בענף הבניה היא דבר חשוב

חדרים לא מאווררים שבבסיסם הפוטנציאל להצטברות של גז ראדון הם סכנה בריאותית שיכולה להיות לה אפקט דרמטי על מצבם הבריאותי של אנשים רבים. אנחנו יודעים שלא פעם ישראלים אוהבים להגיד: 'יהיה בסדר' אבל חשוב לזכור כי לא פעם ולא פעמיים אנחנו עלולים להתמודד עם שורה של אירועים מורכבים שרק בסופם אפשר להגיד שמשהו כאן עשה טעות.

אנחנו לא רוצים שתיפתח 'ועדת חקירה' במשמרת שלכם, האמת היא שאנחנו רוצים פשוט להגן על שלומם של אלו שאנחנו מופקדים להגן עליהם. בריאות בכל מה שנוגע לענף הבנייה הוא משהו שאולי לא מקפידים בו מספיק אבל נכון לשנת 2022 אנחנו מאמינים כי מדובר על מה שאנחנו פשוט לא יכולים שלא להתייחס אליו בצורה נכונה וראויה.

אנחנו מבצעים את הבדיקה באמצעים מתקדמים

היום אנחנו יכולים לקחת את הטכנולוגיה האדירה שהתפתחה בתחום ולהביא אותה לידי ביטוי באופן כזה שיאפשר לנו באמת להבין איפה מרוכז גז ראדון ומה אנחנו יכולים לעשות עם זה. אנחנו בחברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ מבצעים את הבדיקה באמצעים מתקדמים כדי קודם כל לתת לכם את המידע הענייני ביותר שאנחנו יכולים לתת ובפעם השניה, אנחנו מדברים על שירות חשוב שאנחנו עושים תוך כדי שאנחנו מגינים על העובדים שלנו כמה שאנחנו יכולים.

אנחנו כמובן נעזרים בציוד מגן מתקדם ובשורה ארוכה של אמצעים כדי להבטיח מתן שירות איכותי עבורכם תוך שמירה על צוות העובדים שלנו.

אנחנו תמיד ממליצים לתכנן פתח אוורור

אם אחנו כבר מדברים על כך, חשוב לנו לתת את ההמלצה האישית שלנו. אמנם מדינת ישראל מורכבת משורה ארוכה של מבנים ישנים באופן יחסי. אבל אנחנו תמיד ממליצים לתכנן בנוסף על הכל פתח אוורור קטן בכל חדר או מרתף. שכן לא רק גז ראדון תמצאו במעבה האדמה ושמירה על האוויר הטוב עבור כולם זה דבר חשוב שכדאי לכם להקפיד עליו.