You are currently viewing איך לבחור חומרי גלם לעבודות עפר?

איך לבחור חומרי גלם לעבודות עפר?

עבודות עפר הן שלב מקדים לעבודות בניה ותשתיות רבות ביניהן סלילת כבישים, יישור שטחים, הנחת מסילות רכבות וכדומה. היות ולעבודות העפר יש חשיבות כל כך עליונה בהצלחה הפרויקט יש לבחור עבורן את חומרי הגלם המתאימים.

ביצוע עבודות עפר

עבודות עפר מבצעים על ידי ציוד מכני הנדסי, בין היתר: דחפורים, שופלים, משאיות עפר ועוד כלים רבים אחרים. כדי שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר חשוב שתנוהל באופן מקצועי ותתופעל על ידי אנשי מקצוע מומחים. עבודה זו דורשת התייחסות להיבטים בטיחותיים כמו גם להקצאת משאבים חכמה וחסכונית ולבחירה נכונה של חומרי גלם.

אופי הפרויקט

בחירת חומרי גלם צריכה להתבצע על ידי שיקולים שונים אחד מהם הוא התאמה לאופי הפרויקט. אין פרויקט שדומה לאחר ולכן נדרשת מקצועיות רבה לצד יכולות הנדסיות שיעזרו לראות את התמונה במלואה. חלק מהעבודה הוא לפנות את העפר מנקודה אחת לאחרת, כאשר בנקודה ממנה פונה העפר יבוצעו עבודות פיתוח. עבודות אלו דורשות חומרי גלם מיוחדים שיעזרו להכין את פני השטח ולאחר מכן ליצור את התשתית. ישנם סוגים שונים של חומרי גלם כמו למשל אבני שפה, ריצופים,  אספלט ועוד, אשר בחירתם תתבצע בהתאם לאופי הפרויקט עצמו.

איכות ותקנים

חומרי גלם כמו אספלט או אבני שפה משמשים למטרות חשובות כמו למשל סלילת כבישים. לכן, אין להתפשר על איכותם. בכבישים נוסעים בני אדם רבים, עוברים בהם כלי רכב כבדים ועליהם להיות כמה שיותר עמידים ובטיחותיים. בחירה של חומרי גלם צריכה להיעשות בכובד ראש ותוך התייחסות דקדקנית לאיכות בלתי מתפשרת ולעמידה בתקנים הנדרשים. יש לוודא שכל החומרים בהם עושים שימוש עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ובטיחות.

אומדן עלויות מדויק

עבודות עפר הן חלק בלתי נפרד מפרויקטים רבים, חלקם גדולים ודורשים תשתיות מורכבות ורובם מוגבלים בתקציבים. גם אם אלו תקציבי ענק, יש לנהל אותם נכון. לכן בחירת חומרי גלם צריכה גם לקחת בחשבון את התקציב שעומד לרשותכם ולבצע אומדן עלויות מקיף ומקצועי בהתאם להיקף העבודות הנדרשות ולשלבים השונים של הפרויקט. כדי לדעת אילו חומרי גלם לבחור ולנהל את המהלך בצורה חכמה ומקצועית רצוי לשכור את שירותיה של חברה בעלת ניסיון בתחום.

חברת אמצ שמש היא אחת החברות המובילות והמתקדמות ביותר בארץ בתחום ביצוע עבודות תשתית. ניסיונה הרב והידע המקצועי שצברה לאורך השנים הם היתרונות שמציעה ללקוחותיה. השילוב בין ניסיון וידע הוא שמאפשר לנו לנהל פרויקטים ביד רמה ולבחור חומרי גלם לכל פרויקט בצורה היעילה, המקצועית והטובה ביותר.