You are currently viewing עבודות עפר ופיתוח

עבודות עפר ופיתוח

אמצ שמש היא חברה מובילה בתחום של עבודות עפר ופיתוח תשתיות. לחברה קבלני עבודות עפר מוכרים, אשר ברשותםיש את כל האמצעים הנדרשים כדי לספק לכם מעטפת שלמה של שירותים איכותיים ומקצועיים בתחום, שירותים המאופיינים במקצועיות בלתי מתפשרת ובניסיון רב ברמה בינלאומית.

עבודות עפר ופיתוח תשתיות מהוות נדבך חשוב בהכנת התשתית עבור פרויקטים שונים ומגוונים, לרבות סלילת כבישים, פיתוח תשתיות, ניקוז וביוב, בניית גשרים ועוד. אולם על מנת שעבודות עפר ופיתוח יבוצעו על הצד הטוב ביותר, דרוש ניסיון מקצועי של קבלן עבודות עפר מיומן. לחברת אמצ שמש, הפועלת כבר כמה עשורים בתחום, ישנו ניסיון רב, אותו רכשה תוך כדי מעורבות בפרויקטים נבחרים במגזר הפרטי, הציבורי והממשלתי. החל בהצבת תשתיות לישובים ושכונות חדשות, דרך ביצוע הרחבות לישובים קיימים ועד סלילת כבישים ושיקום כבישים קיימים עבור חברת נתיבי ישראל וביצוע עבודות פיתוח ותשתית כהגנה על ים המלח ובתי המלון בסביבתו.

קבלני עבודות עפר ותשתיות

חברת עבודות עפר ובה הון אנושי מהשורה הראשונה

אנו רואים את המקצועיות ואת איכותם של השירותים שאנו מספקים כערכים עליונים. לכן אנו לא מתפשרים על כוח האדם שלנו, כשם שאנו לא מתפשרים על איכותם של השירותים. אמצ שמש מעסיקה מהנדסים עתירי ניסיון ולה צוותים מקצועיים ועשירים בידע וניסיון בתחומי ביצוע עבודות עפר ותשתיות. בין אם מדובר בעבודה סטנדרטית ובין אם בפרויקטים בהיקפים גדולים, אנו נעבוד בהתאם למפרטים טכניים ולתוכניות עבודה הרלוונטיות לכל פרויקט ופרויקט. הסיווג הבלתי מוגבל שלנו, הרישיון כקבלן עבודות עפר שמוכר לביצוע עבודות ממשלתיות ותו התקן שאנו מחזיקים הם שמעידים על עמידה בסטנדרטים של איכות בנייה מהגבוהים ביותר.

קבלני עבודות עפר ופיתוח עם ציוד כבד הכי מתקדם בעולם!

על מנת שהעבודה שאנו מבצעים תהיה כמה שיותר מקצועית, קיימת חשיבות רבה לציוד בו נעשה שימוש. על כן, כקבלני עבודות עפר מובילים, יש לנו ציוד כבד מסוגים רבים, בעזרתו אנו יכולים להיות זמינים למבחר רחב של עבודות עפר ופיתוח בסדרי גודל שונים. לחברה משאיות כבודות, שופלים, מכבשים, טרקטורים, באגרים, מנופים, נפות, מפלסות, בובקטים, מחפרונים וכן עגלות אשר מאפשרות לנו לשנע את הציוד ולנייד אותו בהתאם לצורך ממקום למקום. במילים אחרות, אנו ערוכים ומזומנים לכל עבודה במטרה לספק לכם את השירות המקצועי ביותר, בהתאם לאופיו של הפרויקט ולדרישות העבודה.

היכולת הביצועית שלנו, לצד הצוות המקצועי, הם שמאפשרים לנו לתת לכם את השירות הטוב והאיכותי ביותר מא' ועד ת'. לפרטים נוספים או להזמנת עבודות עפר ופיתוח צרו עמנו קשר עוד היום, או השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

א.מ.צ שמש 1990 בע"מ חברות עבודות עפר

קבלן עבודות עפר עם ניסיון רב שנים

חברת אמצ שמש (1990) בע"מ ביצעה במהלך שנות עבודתה עשרות רבות של פרויקטים ברחבי המדינה, וצברה ניסיון עשיר בתחום של עבודות עפר ופיתוח תשתיות.

כקבלני עבודות עפר, החברה הקימה ומקימה תשתיות לישובים ושכונות חדשות וכמו כן מבצעת הרחבות לישובים קיימים על ידי עבודות עפר והתקנת תשתיות מים, ביוב וניקוז. החברה סללה כבישים, שיקמה ומשקמת כבישים קיימים עבור חברת נתיבי ישראל ורשויות רבות. החברה ביצעה ומבצעת עבודות פיתוח ותשתית במסגרת ההגנה על ים המלח ובתי המלון שלידו בהיקפים גדולים ביותר.

לחברה צמ"ה וציוד כבד מכל הסוגים ולרבות: משאיות כבדות ועגלות להובלת ציוד כבד לכל מקום במדינה, באגרים, מכבשים, שופלים וטרקטורים מכל הסוגים, נפות, בובקטים, מחפרונים, מנופים, מפלסות, ציוד מיוחד לביצוע הידוק דינאמי ועוד.

בחברת אמצ שמש מועסקים מהנדסים עתירי ניסיון וצוותים מקצועיים בעלי ידע וניסיון רב בביצוע כל עבודה בהתאם למפרטים הטכניים ולתוכניות הרלוונטיות לכל פרויקט.